Változnak-e a vásárlói szokások? 

Ha az élelmiszerüzletek forgalmát nézzük, akkor egyértelműen állítható, hogy igen. A jelentősen megnőtt árak hátulütőivel napról-napra találkozhatunk. A tapasztalatok viszont azt mutatják, hogy az online piactéren még mindig változatlan az érdeklődés, és ez az ünnepekhez közeledve sem lesz másként. A Black Friday ma már nem csak egyetlen napra terjed ki, hanem gyakran egész hétvégéken keresztül tart, sőt, a legtöbbet igyekeznek kihozni a promócióból a webáruházak. Akár a karácsony előtti időszakban is jelentkeznek az e-kereskedelem résztvevői kihagyhatatlan ajánlatokkal. A kérdés ilyenkor mindig az, hogy van-e már stratégiád erre a forgalom szempontjából kiemelt időszakra. 

Készülj fel a rohamra!

Nemcsak az üzemanyagárak indokolják, hogy a mai kor vásárlói inkább választják az online rendelés kényelmét. A kényelem elsődleges szempont az év végi rohanásban, s erre már a Black Friday-hez közeledve is célszerű felkészülniük a webáruházaknak. A raktárkészlet ellenőrzése, az utánrendelések időzítése legalább olyan fontos, mint a felmerülő problémák kezelésének koordinálása. Az elérhetőség alapvető, de a kiszállítás megfelelő szervezése is fókuszba kerül ilyenkor. A kedvezményes ajánlatokkal célszerű előre készülni, tervezni, ütemezni a közösségi médiában megjelentetni kívántakat. 

A megfelelő kampányokkal, ajánlatokkal, esetleges nyereményjátékokkal a social media platformokon sikerül leginkább eljutni a célközönséghez. Ne maradjanak ki az influencerekkel való együttműködések sem, melyeknek köszönhetően az akciók is célba találhatnak, legyen szó a kínálatról, vagy az érvényesíthető kuponkódokról. 

Emlékeztesd vásárlóid!

A kosárban maradtak termékek? Korábbi vásárlókat érnél el? A hírlevelek, a Facebook oldal feliratkozói mind-mind potenciális értékesítési lehetőségeket rejtenek magukban. Emlékeztesd korábbi vásárlóid, és érj el újakat annak érdekében, hogy az idei ünnepi készülődésből, és a Black Friday akciókból valóban a legtöbbet sikerüljön kihozni!