2023. február 23-án ismét megrendezésre kerül a Lurdy házban az Ecommerce Expo. A nagy sikernek örvendő rendezvény motivációs előadásokkal, profi szakemberekkel, egyéni konzultációs lehetőségekkel kalauzol el az online kereskedelem világában. Ha webshopot indítanál, vagy már aktív részese vagy az online kereskedelemnek, akkor mindenképpen ott a helyed!
Állandóság a változó világban
Az elmúlt év állandó kihívások elé állította a termékeket, szolgáltatásokat értékesíteni kívánókat. A pandémia egyértelműen a webes rendelés irányába mozdította az érdeklődést. A jelenleg is elszálló infláció, a gazdasági válság és az energia jelentette problémák mellett a mai kor vásárlója alaposan megnézi, hol és mit szerez be. E tekintetben is elmondható, hogy az online kereskedelem állandóságot hoz változó világunkba. Ez mind a vásárlóknak, mind a kereskedőknek jó hír.
A hazai online kereskedelem világában mozgókat elkényezteti a szakma, ugyanis egymást érik a témába vágó rendezvények. A 2022-ben bemutatkozó Magyar E-kereskedelem Napja idén 2023.05.11-én várja a Lurdy házban az érdeklődőket. Az 5900 forintos jegyvásárlással nemcsak hasznos információkkal lesznek gazdagabbak az rendezvényre látogatók, hanem 1 évig automatikusan az Ecommerce Hungary tagjai lesznek. Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye, az idén már hatodik alkalommal, nem is olyan sokára megrendezésre kerülő Ecommerce Expo 2023. február 23-án várja az érdeklődőket. A motivációs előadásokkal, profi szakemberekkel, egyéni konzultációs lehetőségekkel szolgáló nagyszabású programra 34 900 forinttól elérhetőek a jegyárak.
Töretlen érdeklődés, megnövekedett igények
A töretlen népszerűségnek örvendő e-kereskedelem résztvevői azon dolgoznak, hogy minél magasabb szinten nyújtsák szolgáltatásaikat. Ebben a vásárlói oldalon tapasztalható megnövekedett igények is fontos szerepet játszanak. Az egyre szélesebb kínálat, a piacon jelen levő webshopok mind nagyobb száma maga után hozza a verseny kiéleződését. Ugyanakkor tény, hogy nem pusztán az árak alapján hozzák meg döntéseiket az érdeklődők. A webshop arculata, tényleges használhatósága és áttekinthetősége legalább olyan fontos, mint a részletes termékleírások, a többféle szállítási lehetőség és az elérhetőség. Korántsem mindegy, hogy rálelnek-e az érdeklődők a webáruházra. Itt lép a képbe az online marketing. A megfelelő szakemberek és tanácsadók segítségével a kezdetektől alakíthatod online jelenléted, vagy akár újragondolhatod a vártakat kevésbé hozó webshopot az alapoktól.
Várunk az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozatának standjánál!
Az egyre növekvő e-kereskedelem világa iránt érdeklődők biztosan naprakész tudással és információkkal távozhatnak a februárban megrendezésre kerülő programsorozatról. Az izgalmas előadások, esettanulmányok és kerekasztal beszélgetések garantáltan közelebb visznek majd a webáruház üzemeltetés rejtelmeihez. Az aktuális gazdasági helyzetben nem meglepő, hogy akár stagnáló évnek nézhetünk elébe, ám a megfelelő szakértelem birtokában mindent megtehetsz a piacon maradásért és az értékesítési mutatók növeléséért.
Az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozata a 800 millió forint nettó éves árbevétel alatti webshopokat képviseli. A 2022-es év volt az első teljes működési év, mely során kiemelt figyelmet fordítottunk az érdekvédelemre. A webshop üzemeltetők érdekeit nemcsak a kormányzattal, hanem egyes szolgáltatókkal szemben is képviseltük. A Magyar E-kereskedelem Napján bebizonyosodott, hogy nagy szükség van a kisebb e-kereskedők érdekvédelmére. A 2023-as évben többek között arra törekszünk, hogy a kisebb webshop üzemeltetők is közérthetően, könnyen alkalmazható szabályozás keretein belül végezhessék tevékenységüket. Várunk a Lurdy házban megrendezésre kerülő Ecommerce Expo-n, ahol standunknál minden felmerülő kérdésedre választ kaphatsz.
Jegyvásárlás: https://www.ecomexpo.hu/