2024 április 17. szerda
spot_imgspot_img
FőoldalÜzemeltetésKihoztad már a maximumot a Facebook-ból? 

Kihoztad már a maximumot a Facebook-ból? 

Az Instáé és a TikToké a főszerep? Kétségtelen, hogy ezek a közösségi platformok minden korábbinál többeket szólítanak meg, de még ma is bír létjogosultsággal a Facebook. Sőt! Egyszerűsége, közérthetősége, és a korosztálytól független használata miatt érdemes ebben is gondolkodni akkor, ha a termékek, szolgáltatások népszerűsítéséről van szó. Alapvetően a fizetett hirdetések és a jó organikus tartalom határozzák meg a Facebook világában azt, hogy mennyi embert sikerül ténylegesen elérni. Cikkünkben most ahhoz igyekszünk néhány hasznos tanáccsal szolgálni, hogyan állítsd a kék világot saját céljaid szolgálatába!

A kreatív videós tartalmaké a főszerep

Az nem számít újdonságnak, hogy a cél az egyedi és minőségi tartalom létrehozása. Ahelyett tehát, hogy sokszor megosztott posztokkal „szórakoztatnád” követőid, inkább vedd kezedbe az irányítást! A tartalommarketingben központi jelentőséggel bíró videókészítést optimalizálhatod a Facebook-ra, de átalakíthatod azt az TikTok sajátosságainak megfelelően is. 

Indíts élőket!

Közvetlenül a Facebook-on is indíthatsz élő adást. Az általad kínáltak iránt érdeklődők értékelni fogják a dolgot, és még csak videós gurunak sem kell lenned az egyszerű felhasználói felület alkalmazásához. Ossz meg hasznos tartalmakat, add közben önmagad, legyél őszinte, és ha belefér, akkor a humor sem elvetendő.

Szakíts a klisékkel! 

Ahogy a YouTube tartalmak esetében sem menő már megosztásra, lájkolásra buzdítani, úgy a Facebook-on levő videók, cikkek kapcsán sem javasolt már ezekkel a klisékkel élni. A kreatív tartalmak természetes módon hozzák maguk után lájkokat, és így az egyre nagyobb népszerűséget, elérhetőséget. 

Fókuszban a rendszeresség

A Facebook szakemberei is azt ajánlják, hogy érdemes hetente többször, de legalább naponta egyszer posztolni. Mikor a leginkább aktuális? E tekintetben tartsd szem előtt, hogy célcsoportod mikor aktív. Kísérletezhetsz az időpontokkal, de kialakíthatsz saját szabályrendszert is, amihez igazodni tudnak az érdeklődők. 

Tartsd be a közösségi irányelveket! 

Talán felesleges is említeni, de ha hosszútávon gondolkodsz, akkor nem árt tisztában lenned a miden részletre kiterjedő szabályozással. Amikor használsz egy platformot, akkor elsőként tudd meg, mit lehet, és mit nem. A nem eredeti vagy rossz minőségű tartalmaknak nincs helye az oldalon, már csak saját céged megítélése kapcsán is. A félrevezető információk mindenképpen kerülendőek, de az erőszakos, bántalmazó vagy szexuális posztok szintén tiltólistásak. Ha ilyenekkel próbálkozol, az akár szankciókat is maga után vonhat. 

Írta: mai marketing

CIKKAJÁNLÓ
- Hirdetés -spot_imgspot_img

TÖLTSD LE MOST!

spot_img

Legolvasottabb