Az online kereskedelem egyre nagyobb szeletet hasít magának abból a bizonyos piaci tortából. Mindenki oda kíván férni az asztalhoz, de csak keveseknek sikerül valóban elérni a marketing tervben foglaltakat. A hazai webáruházak száma 2020-ban indult nagymértékű növekedésnek. A pandémia időszakában sokan felismerték, hogy nem tudhatjuk, miként változik a jövő, és az alkalmazkodás bizony kiemelt jelentőséggel bír. Az időben megtett lépésekre, a saját webáruházban rejlő lehetőségekre és a webes jelenlét előnyeire, buktatóira is felhívják a figyelmet a Magyar E-kereskedelem Napján jelen levő szakemberek.
A Világgazdaság és a Piac és Profit is foglalkozik a témával
A rendezvény 2023. május 11-én a Lurdy Konferenciaközpontban várja mindazokat, akik webáruházat indítanának, vagy akár már évek óta jelen vannak a piacon. A rendezvény a hazai hírportálokat is megihlette, és nem kisebb nevek foglalkoztak már az eseménnyel, mint a KKV Magazin, a Világgazdaság, vagy például a Piac és Profit. A téma gazdasági vonzata evidens. A magyar piacon jelen levő webáruházak gyakran szembesülnek nehézségekkel. A technikai és tartalmi SEO-ra akár új perspektívából tekinthetsz a Magyar E-kereskedelem Napjának programjai után. Az aktualitások éppen úgy helyet kapnak az előadások anyagai között, mint a 4X1 órás programok a most népszerű platformokon webáruházat indítani kívánók számára.
Magyar E-kereskedelem Napja a Pénz Centrum és az Adó Online hírei között
Az eseményről a Rendezvény Világ is beszámolt, a Hirado.hu pedig arra hívja fel a figyelmet, hogy az e-kereskedelmi vonal fejlesztése akár a piacon maradás feltétele is lehet. Az online kereskedelmi szektor fontos szereplőinek rendezvényéről az Adó Online oldalán is olvashatnak az érdeklődők. Az üzleti világot megmozgató rendezvény az Üzleti Hírszerzés versenypiaci hírei között szintén helyet biztosított magának. A Pénz Centrum követőinek figyelmét is sikerült felhívni a rendezvényre.
Dr. Ormós Zoltán, az Ecommerce Hungary alelnöke, a Kisvállalati Tagozat vezetője is úgy véli: „Elképesztő mennyiségű webshop pattant ki szinte a semmiből 2020 első és második felétől, és megfigyelhettük, hogy még a legkisebb sarki fűszeres is berendezkedett a házhoz szállításra”. A szakértelem és a folyamatos változásban levő világ figyelemmel követése azonban nélkülözhetetlen az eredmények érdekében. A Magyar E-kereskedelem Napja ebben és az elmaradhatatlan kapcsolatépítésben is nagy segítséget nyújt a hazai vállalkozóknak.