A Lurdy Konferenciaközpont ad helyszínt a 2023. május 11-én megrendezésre kerülő Magyar E-kereskedelem Napja névre hallgató rendezvénynek. A webáruházat indítani kívánók, vagy a már területen otthonosan mozgók egyaránt ismerik a dátumot, és sokan már most készülnek a nagyszabású programra. Ebben természetesen fontos szerep jut azoknak a hírportáloknak is, amelyek az elmúlt időszakban publikációkkal járultak hozzá ahhoz, hogy az esemény híre minél többekhez eljusson.
Egyre több a hazai webshop!
A Világgazdaság szerint a webshop alapításhoz a magyarok még a focinál is jobban értenek, s ebben van némi igazság. Az elmúlt időszakban egyre több olyan sikeres hazai webáruházzal találkozhatunk, amelyek folyamatosan növekvő számokat produkálnak, és a fogyasztók is előszeretettel választják az általuk kínáltakat.
Csak a változás állandó!
A gombamód szaporodó webshopok nem csak úgy a semmiből születtek, hanem általában alapos gazdasági döntés és környezetelemzés előzte meg azok megjelenését. A gazdasági folyamatok és az aktualitások szoros egységet képeznek, s ez 2020-ban mutatkozott meg leginkább. A pandémia és a lezárások időszakában bebizonyosodott, hogy tulajdonképpen tényleg csak a változás állandó. A váratlan helyzetekből leginkább azok jönnek ki sikeresen, akik képesek alkalmazkodni, megreformálni a korábbiakat. A Piac és Profit is úgy véli, hogy „A járványidőszak sok vezetőt ébresztett rá arra, hogy a biztonság csak látszólagos, bármi történhet az életünkben”.
A csomagautomatás átvétel népszerűbb, mint valaha!
Nemcsak a fogyasztói szokások megváltozása tapasztalható már egy ideje, hanem a kiszállítással kapcsolatos preferenciák is alakulnak. Az online rendelés töretlen népszerűségnek örvend, és az egyre több városban, településen elérhető csomagautomaták az átvétel rugalmasságát is biztosítják. A GLS, a Packeta, az Easybox, az Alzabox és az MPL is egyre több automatát telepít, ráadásul gyorsan, kedvező áron elérhető segítségükkel a csomagautomatás kiszállítás. A KKV Magazin a népszerű átvételi lehetőségek mellett felhívja a figyelmet a Magyar E-kereskedelem Napjára is, ahol a középhaladó és a haladó webshopok üzemeltetői mellett azokat is várják, akik még csak most tervezik saját webáruházunk elindítását.
Az Ecommerce Hungary alelnöke, és a Kisvállalati Tagozat vezetője, Dr. Ormós Zoltán szerint „A minőségi konferencia-előadások és a kiállítói ajánlatok mellett nagy hangsúlyt fektetünk a workshopokra és a konzultációkra is.”