Az online drogériák minden korábbinál nagyobb népszerűségnek örvendenek. Nemcsak azokban a városokban és településeken döntenek egyre többen mellettük, ahol az aktuális üzletlánc nem található meg, hanem a nagyvárosokban is szívesen választják a webes rendelés előnyeit. A Rossmann webshopja 6 milliárd feletti forgalommal zárta a 2022-es évet. Ez több mint 30 százalékos fejlődést jelent az előző évhez képest. A kiszállítást nyújtó partnerek körét ezúttal a GLS futárszolgálattal bővítette a cég, ezzel valószínűleg még többeket bevonzva a potenciális vásárlók közül.
12 százalékkal több értékesített termék online
Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország webáruház vezetője nemrég arról tájékoztatta a sajtót, hogy 2022-ben az előző évhez képest 12 százalékkal több terméket sikerült eladni. Elmondása szerint „Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél egyszerűbbé és gyorsabbá tegyük a rendelési folyamatot, megújult mobilapplikációnk esetében is törekedtünk a felhasználóbarát funkciók fejlesztésére.”
Még mindig Budapest és környéke a leginkább aktív
A tapasztalatok azt mutatják, hogy az online vásárlók leginkább Budapesten és az agglomerációban mutatnak aktivitást az online webshop iránt. Természetesen a vidéki rendelések száma is folyamatos növekedést mutat, és a számítások szerint ez még inkább így lesz a GLS-sel való együttműködésnek köszönhetően.
Ha nem mindegy az átvétel
Még a home office-ban dolgozók, vagy a jelenleg kisgyermekkel otthon levők is gyakran átgondolják, hogy milyen átvételi lehetőség lenne a leginkább igényeiknek megfelelő. Azok, akik a nap nagy részét otthonuktól távol töltik, egyre inkább keresik a csomagpontos átvételi lehetőséget. A Rossmann drogérialánc arra is alkalmat kínál, hogy saját autós kiszállítás keretein belül 5 órán belül átvehető legyen a csomag. A Rossmann üzletekben személyesen történő átvétel kifejezetten kedvelt azok körében, akik nem szívesen bolyonganak a sorok között, és otthonuk nyugalmában válogatnák össze a szükséges termékeket.
Fókuszban a vásárlói igények
A Rossmann Magyarország megkérdezte vásárlóit arról, hogy milyen csomagszállító céggel való együttműködést részesítenének előnyben. A legtöbben a GLS-re tették le a voksot, ezért az új házhozszállítási opció is elérhető már a Rossmann online drogériában.
Havasi Gábor, a GLS Hungary értékesítési vezetője örömét fejezte ki a vásárlói bizalommal összefüggésben, és elmondta, hogy „Országos lefedettségű hálózatunkban naponta több mint 2000 olyan futár kollégánk járja az utakat, akiknek a címzettek elégedettsége a legfontosabb, így a Rossmann vásárlóit is biztosíthatjuk arról, hogy megrendelésükkel a csomag felvételét követő munkanapon keresni fogjuk őket.”
A webes drogériák piacán előkelő helyet elfoglaló Rossmann a közelmúltban megújult mobilapplikációjának köszönhetően, kedvező áraival, saját márkás termékeivel és rendszeresen jelentkező akcióival méltán nyerte el a vásárlók bizalmát. A cég idén is további dinamikus növekedésre számít az online szektorban.