2024 április 25. csütörtök
spot_imgspot_img
FőoldalÜzemeltetésElégedett vásárlók gyors és azonnali kommunikációval

Elégedett vásárlók gyors és azonnali kommunikációval

Egy omnichannel contact center megoldás segítségével ott biztosíthat ügyfélszolgálatot, ahol éppen szükség van rá, egy beépített chatbot pedig abban segít, hogy akkor, amikor szükség van rá.

Az omnichannel ügyfélszolgálat előnyei

A vásárlói magatartás a technológia térnyerésével teljesen megváltozott, ezzel együtt pedig a vállalkozások és a fogyasztók közötti interakció és természetesen az ügyfélkezelés módja is új utakra lépett. Ma már létszükséglet, hogy egy vállalkozás minden olyan érintkezési felületen elérhető legyen, ahol a célfelhasználói megfordulnak. Legyen szó WhatsAppról, Facebookról, webhelyről vagy mobilalkalmazásról, egy omnichannel contact centeren keresztül bárhol kapcsolatot lehet létesíteni a vásárlókkal. 

A Daktela megoldása az első és jelenleg az egyetlen omnichannel platform Magyarországon. A felhőalapú rendszer segít az e-commerce vállalkozásoknak kiváló ügyfélélményt nyújtani, és ezáltal támogatni a hosszú távú vásárlói hűség kialakítását, ráadásul az értékesítést is fokozza.  

Mivel a vásárlók ma már számos csatornán kommunikálnak személyes preferenciáik vagy kényelmük alapján, így egy vállalkozás sem építhet egyetlen csatornára, ha maximálisan ki szeretné szolgálni minden egyes ügyfele igényeit. A vásárlók ma már elvárják, hogy a telefon mellett sms-ben, emailben, chaten vagy akár a közösségi médián keresztül is elérhessék a vállalkozást. A Daktela használatával minden vásárló maga tudja kiválasztani a számára legmegfelelőbb kommunikációs csatornát, melyek zökkenőmentesen kapcsolódnak egymással egyetlen platformon.

Emelje új szintre az online vásárlói élményt: chatbot

A chatbotok javítják a webhelyek funkcionalitását, és ma már egyre inkább szerves részévé válnak az e-commerce élménynek, mert megkönnyítik a vásárlást, az online kereskedőknek pedig időt és pénzt takarítanak meg. Egy chatbot akár 80%-kal is csökkentheti az ügyfélszolgálati interakciók számát! 

Előfordulhat, hogy egy webáruház call centere akár több száz azonos kérdést kap egy nap alatt webchaten, sms-ben vagy a Facebook Messengeren keresztül. A Daktela által kifejlesztett chatbot automatikusan kezeli ezeket a gyakran ismételt kérdéseket, ráadásul olyan egyszerűen konfigurálható, hogy gyakorlatilag bárki meg tudja csinálni. A chatbot logikája és annak válaszai manuálisan, percek alatt beállíthatók a Daktela felületén az üzleti igényeknek megfelelően.

A Daktela hatékonyan működő chatbotja nem csupán a GYIK megválaszolásában lehet a webáruházak segítségére. Segít automatizálni az értékesítést, az értékesítést követő támogatást, valamint visszajelzéseket, adatokat is gyűjthet.

Egy omnichannel call center és egy chatbot segítségével személyre szabottabb ügyfélszolgálati élmény biztosítható! Ezek az eszközök segítenek a vásárlók lojalitásának növelésében azáltal, hogy gyorsan és hatékonyan válaszolnak a kérdéseikre, továbbá pénzt takarítanak meg az operátorok költségein is. 

Ha készen áll arra, hogy új szintre emelje vállalkozását, látogasson el a Daktela oldalára!


CIKKAJÁNLÓ
- Hirdetés -spot_imgspot_img

TÖLTSD LE MOST!

spot_img

Legolvasottabb