2024 április 23. kedd
spot_imgspot_img
FőoldalÜzemeltetésTöbb organikus forgalom? Kövesd tippjeink! – 1. rész

Több organikus forgalom? Kövesd tippjeink! – 1. rész

A megjelenő tartalmak e-kereskedelemben betöltött szerepéről már korábbi cikkeinkben is szóltunk. Ezúttal elkezdjük sorra venni azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják a Google jóindulatát és a felhasználók érdeklődését. A szövegek írásakor mindkettőt érdemes ugyanis fókuszba helyezni, a honlap tényleges teljesítése, könnyű elérhetősége és népszerűsége is múlhat a dolgon. 

Visszacsatolás

Indítsunk azonnal a már megjelent tartalmak hatásainak elemzésével. A visszacsatolás árulja el a legtöbbet arról, hogy mennyire váltotta be a befektetett energia a hozzá fűzött reményeket. A Google elvárásairól rendszeresen jelennek meg szakmai tartalmak, ám a felhasználói igények már nehezebb diónak számítanak. A számok azonban éppen úgy nem hazudnak, mint a tényleges megrendelések mennyiségének növekedése. 

Kulcsszó kutatás és előzetes informálódás 

A tartalomkészítés sikerének titka azon múlik, mennyire tudunk azonosulni a célcsoport igényeivel, elvárásaival, eltaláljuk-e érdeklődési körüket. Sokszor úgy hisszük, mindezzel tisztában vagyunk, ám a trendek folyamatosan változnak. Az aktuálisan népszerű témák, a hasznos és keresett információk ismerete közelebb vihet ahhoz, hogy az optimális kulcsszavakat alkalmazva, valóban a megfelelő kérdésekre adjuk meg a válaszokat online. 

Ésszerű témaválasztás

Igen, a Google jóindulatának elnyeréséhez pontosan körülhatárolható tényeknek kell megfelelni. De mi a helyzet a téma megválasztásával? A túlságosan tágan meghatározott cikk téma egy idő után unalmassá, követhetetlenné válhat az olvasó számára. Bár a Google a hosszú cikkeket részesíti előnyben, de nem érdemes a ló túloldalára átesni. Könnyen lehet, hogy az adott témát jobban megéri kisebbekre bontani, és egy-egy részterületet kibontani. Ha azonban ez túl kevés információt rejt magában, akkor nehézkes lehet hasznos tartalommal megtölteni a szükséges karakterszámot. 

Az egyediség különleges értékkel bír!

Nem pusztán arra gondolunk, hogy ne másolj. Ez alapvető elvárás a kreatív szövegírás területén tevékenykedők irányába. A mai kor embere többre vágyik, mint a mindenhol olvasható tartalmak hasonló átiratára. Az egyedi látásmód, a saját gondolatok, tapasztalatok megosztása hozzáadhatja azt a bizonyos pluszt, amitől mind több követővel rendelkezik majd oldalad. Ehhez viszont nélkülözhetetlen egy olyan szövegíró, aki rendelkezik írói vénával, és saját gondolatait is könnyedén beleviszi az írásba. Még jobb, ha képes az író arra, hogy egyedi példákat hozzon, ezzel érthetővé és izgalmassá téve az olvasnivalót. 

Írta: mai marketing

CIKKAJÁNLÓ
- Hirdetés -spot_imgspot_img

TÖLTSD LE MOST!

spot_img

Legolvasottabb