2024 június 19. szerda
spot_imgspot_img
FőoldalEgyéb kategóriaTrendy Beat: teszt alatt a TikTok új kereskedelmi funkciója!

Trendy Beat: teszt alatt a TikTok új kereskedelmi funkciója!

A TikTok ma már nemcsak a fiatal korosztály körében kedvelt. Az egykor jellemző „tátogós” platform meghódított szinte minden korosztályt. Hasznos információk, szórakoztató tartalmak egyaránt megtalálhatók rajta, rövid, egyszerűen fogyasztható formában. A kínai platform napjainkra az egyik legnagyobb közösségi felületté nőtte ki magát, s ennek megfelelően a benne rejtőző kereskedelmi potenciált is igyekeznek kihasználni vezetői.

A saját celebekkel és az általuk bevonzott követők százezreivel, vagy akár millióival az értékesítésben vállalt szerep mellett sem mehetünk el. Jelenleg ott tartunk, hogy a felhasználók 20,6 százaléka vásárol rendszeresen az appon keresztül. A cég azonban igyekszik ennél is tovább menni, és a Trendy Beat névre hallgató vásárlási funkciót ezúttal az Egyesült Királyságban teszteli. A TikTok anyavállalatának érdekeltségébe tartozó termékek szállítása és értékesítése van ezúttal középpontban. A háttérben nem más áll, mint egy Szingapúrban bejegyzett cég, a ByteDance tulajdonában.

Hamarosan indulnak a tesztek az USA-ban is

Egészen pontosan arról van tehát szó, hogy a népszerű, Kínából szállított termékek felkapott videókban kapnak majd helyet. A cél nem más, mint az, hogy a jövőben külsős értékesítőkre és szállítókra már ne legyen szükség, hanem minden egyetlen cégen belül történjen. Az információk szerint az Egyesült Királyságon túl hamarosan az USA-ban is tesztelni fogják a kereskedelmi funkciót.

A közösségi médiában mindig is hatalmas lehetőségek rejlettek. A YouTube és az Insta véleményvezérei mellett egészen új dimenzió nyílt meg a több mint egymilliárd felhasználót számláló TikTok esetében. Az egyre bővülő kört megcélzó tartalmak természetesen magukban hordozzák a kereskedelmi célú érvényesülést. Kifejezetten olyan hashtaggel is találkozni lehet, ami arra utal, hogy a TikTok ajánlására történt az adott termék megvásárlása. Ez pedig egyfajta lavinaként árasztja el a platformot, és jelennek meg a releváns hirdetések akár a Te fiókodban is. Nem kell más, csak néhány kattintás, és a felhasználók viselkedésének hatékony figyelését követően hamar személyre szabott termékekkel találkozhatsz, amelyek iránt tényleges igényed támadhat.

Szórakozás közben vásárolni? Ez az új irány!

Bár a TikTok az értékesítés tekintetében még nem érte el az Instagram és a Facebook népszerűségét, de a produktív és hatékony munka gyümölcse a felhasználói szokásokat ismerve, valószínűleg itt sem várat sokáig magára. Hamarosan úgy tekintünk majd a platformra, mint egy óriási bevásárlóközpontra, ahol a globális e-kereskedelem részeseivé válhatunk, miközben egyéni érdeklődési körünkre szabott termékek közül válogatunk- tulajdonképpen kikapcsolódás közben. Ez lenne az új irány?

A globális trendek és a vezető cégek határozzák meg, mire formáljunk igényt? A hirdetők és a felhasználók jól láthatóan egymásra találnak a közösségi médiában, és ez valószínűleg a TikTok esetében sem lesz másként.  Egyetlen dolog akadályozhatja ezt meg, méghozzá a platform használatának betiltása. Erre Montana államban már sor került, és ki tudja, mit tartogat még a jövő. Addig pedig szorgosan nézzük a videókat, sodródunk az árral és követjük a TikTok által kitermelt influencereket, talán elfeledkezve arról, hogy kik is vagyunk valójában.

CIKKAJÁNLÓ
- Hirdetés -spot_imgspot_img

TÖLTSD LE MOST!

spot_img

Legolvasottabb