2024 július 14. vasárnap
spot_imgspot_img
FőoldalÉrdekvédelemAz Árukereső és a Mastercard most még egyszerűbbé teszi az online vásárlást

Az Árukereső és a Mastercard most még egyszerűbbé teszi az online vásárlást

Az internetes vásárlás terén egyre többen döntenek az online fizetés mellett, így az átvételkor már nem kell ezzel bajlódni, csak érkezik a csomag és vele a várt öröm. Az Árukereső is felfigyelt a vásárlói igényre, és most a Mastercard kínálta lehetőségekkel karöltve rugalmasabb és kényelmesebb élménnyé teszi a webes rendelést.

A korszerű újításnak köszönhetően ugyanis az Árukereső felületén elmenthetőek a kártyaadatok, így a biztonság és a kényelmes shopping egyszerre valósulhat meg. Nincs többé bajlódás az adatokkal, és akár az autóban, a buszon, vagy este az ágyban is gond nélkül beszerezheted a szükséges termékeket. Erre nagy szükség is van a karácsony előtti hajrában, amikor egyre kevesebben kedvelik a sorban állást, a tömeget és az üzletekben való bolyongást.

Kényelem és biztonság a keresleti oldalon

Már a pandémia idején bebizonyosodott, hogy az e-kereskedelem minden korábbinál nagyobb érdeklődésre tarthat számot. A vásárlói igények azóta sem sokat változtak, és akik áttértek a webes rendelésre, azok ma is előszeretettel döntenek mellette, akár az ünnepi időszakban is. Az Árukereső saját Marketplace szolgáltatásán belül már tavaly áprilisban bevezette a kártyás fizetési lehetőséget, most pedig a vásárlási folyamat végén a kártyaadatok elmenthetővé is váltak. A Mastercard szakembereinek is az a véleménye, hogy sokan éppen az el nem mentett adatok miatt nem fejezik be a vásárlást. Ez az akadály most elhárult, és ha nincs kedved vagy lehetőséged a kártyád keresgélni, akkor is minden további nélkül megrendelheted a kiszemelt terméket.

Forgalomnövekedés a kínálati oldalon

A Mastercard és az Árukereső együttműködésének köszönhetően a vásárlók aránya bővülhet, ami a bevételnövelésre is jótékony hatással van. A Marcetplace nagy előnye egyébként éppen az, hogy adott termékek legolcsóbb változata jól látható az érdeklődők számára. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vásárlók közel fele konkrét elképzelések nélkül látogat az Árukeresőre, és ha valami felkelti az érdeklődést, akkor néhány kattintással be is szerezhető az.

Az Árukereső Marketplace felülete az új partnereknek is kedvező lehetőséget kínál, ugyanis a csatlakozást követő három hónapban nem kell jutalékot fizetni. Ez utóbbi általában 2-8% között mozog, ami szintén nem egy horrorisztikus összeg. Az Árukereső egyfajta szolgáltatást kínál, tehát a cégeknek semmiképpen sem versenytárs. Azon munkálkodik, hogy a webáruházak és a vásárlók könnyebben egymásra találjanak.

Írta: Kiss Anita

CIKKAJÁNLÓ
- Hirdetés -spot_imgspot_img

TÖLTSD LE MOST!

spot_img

Legolvasottabb