2024 október 9. szerda
spot_imgspot_img
FőoldalEseményekBefektetés vagy hiúsági kérdés? – Megmutatjuk, hogy támogatja a PR kampány hírneved...

Befektetés vagy hiúsági kérdés? – Megmutatjuk, hogy támogatja a PR kampány hírneved növelését!

Az öndicséretről hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy kevésbé hiteles. De miért is ne hozhatnád mások tudtára, ha eredményes vagy valamiben? PR kampány keretein belül egyfajta befektetésként érdemes a témát kezelni, s kicsit sem hiúsági kérdést csinálni belőle. Az egészséges magabiztosság az üzleti világban is kifizetődő. A 2023. május 11-én a Lurdy Konferenciaközpontban megrendezésre kerülő Magyar E-kereskedelem Napján többek között a PR kampányban rejlő lehetőségekről is részletes információkhoz juthatsz.

Használd ki a közösségi médiában rejlő lehetőségeket!

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a potenciális vásárlók, ügyfelek is előszeretettel fordulnak olyan szolgáltatóhoz, webáruházhoz, amely már letett valamit az asztalra. A közösségi média kitűnő választás annak érdekében, hogy aktualitásokkal, s így saját sikereiddel is plusz hírnévre tegyél szert. A Facebook, az Instagram és a LinkedIn akkor váltják be valóban a hozzájuk fűzött reményeket, ha ténylegesen értékes tartalmakat kommunikálsz segítségükkel. A médiajelenlét megosztása szintén a szakmához kapcsolódik, és saját hitelességed támaszthatod alá felhasználásával, megosztásával. A pozitív hozzáállás igazi felüdülés lehet jelenleg, amikor sokan a negatív oldalánál fogják meg a gazdasági környezetet. Miért ne lehetnél Te az, aki másokat inspirál?

Építs jó hírnevet neves partnerekkel!

Egyfajta referenciaként is felfogható, ha a „Médiapartnerek” címszóval a tevékenységed iránt érdeklődők tudomására hozod, hogy kikkel dolgoztál már együtt. A sajtóorgánumok logói az általad kiépített brand-et is építik. Mindez aktívan hozzájárul ahhoz, hogy az elért eredményekkel más is tisztában legyen. Merd vállalni azt, aki vagy, és ahogyan tevékenységedet végzed! A hírnév és az ismertség sokszorosan kifizetődő. Ne szégyelld tehát használni azoknak a platformoknak a neveit, amelyek másoknak is mondanak valamit, s így pozícionálni tudják majd céged! A Világgazdaság, vagy például a Piac és Profit magazinok is foglalkoztak az utóbbi időben a Magyar E-kereskedelem Napjával, így mind többekhez sikerült eljuttatni a rendezvény hírét.

Célirányos hírlevelek

A hírlevél nem csak arra való, hogy felhívd az akciókra a feliratkozók figyelmét. A folyamatos vásárlásra buzdítás egy idő után terhessé válik, ebből pedig a leiratkozások következnek. A szakmai hírek, érdekességek megosztása promóciós céllal, ám a megfelelő mértéket tartva, aktívan hozzájárul hírneved növeléséhez. Ha valamiért megdolgoztál és büszke vagy rá, merd azt mások tudomására hozni!

Profi blogos tartalom a megjelenésekről

A keresőoptimalizálás tényleges tudáson és folyamatos tanuláson alapul. A cél nem csupán a Google előkelő helyezése, hanem a megjelent PR cikkek és az általuk közölt témák, aktualitások összefoglalása is. A különféle médiafelületeken történő szereplést nem szükséges azonnal az ember arcába tolni, de ne felejtsd el megemlíteni a blog cikk végén, akár képpel, videós anyaggal ellátva.

Ne feledkezz meg egy alapvető igazságról, mely szerint nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani! Ha meglovagolod a médiahullámot, az a jövőre szóló befektetés. Senki nem fogja indokolatlan dicsekvésnek gondolni, ellenben megmutathatod azt, ha valóban eredményes vagy szakterületeden. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a sajtómegjelenések a rendezvények népszerűsítését is nagymértékben elősegítik. A Magyar E-kereskedelem Napjáról szóló publikációk is alátámasztják, hogy a népszerűség nem egyfajta öndicséret, sokkal inkább a sikerhez vezető út egyik lépcsőfoka.

CIKKAJÁNLÓ
- Hirdetés -spot_imgspot_img

TÖLTSD LE MOST!

spot_img

Legolvasottabb