2024 november 14. csütörtök
spot_imgspot_img
FőoldalÜzemeltetésTöbb organikus forgalom? Kövesd tippjeink! – 2. rész

Több organikus forgalom? Kövesd tippjeink! – 2. rész

A weboldaladon elhelyezett tartalmak több szempont alapján is rangsorolhatóak. A cél természetesen nem más, mint a Google és az olvasók által is előnyben részesített írások megjelentetése. A témával cikksorozatunk első részében már foglalkoztunk, most ismételten górcső alá állítjuk a területet. 

Tedd izgalmassá és szemléletessé az olvasmányt!

Az írás megköveteli az egyediséget, a saját gondolatok megfogalmazását és persze a hitelességet. Aki jól ír, az nemcsak másként ír, mint az átlag, hanem újszerű perspektívából közelít. Fontos ugyanakkor, hogy a megjelenő tartalmak szakértelemről tanúskodjanak. A jól eltalált mennyiségben adagolt statisztikák és adatok nem veszik el az olvasó kedvét, sőt, hozzájárulnak a hitelességhez. Ha mégis kerülnéd a számokat, akkor hangsúlyt helyezhetsz a szakértők idézésére is. Ennek köszönhetően ráadásul a szakemberek által elmondottakat mások is átveszik majd, hivatkozva oldaladra, növelve annak látogatottságát. 

Belső és külső linkek 

A cikkekben elhelyezett belső linkek további hasznos információkhoz juttatják az olvasókat. A külső linkek saját image-ed és megbízhatóságod szintjét javítják. A kimenő hivatkozásokkal kapcsolatban a Google jóindulatára is lehet számítani, ám azokat rendszeresen javasolt ellenőrizni, hogy ne épp az ellenkező hatást érjük el velük. 

Illusztráld a mondanivalód! 

A mai kor embere folyton időhiánnyal küzd. Nem véletlen, hogy a videós tartalmak egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Igaz az is, hogy egy kép többet mondhat ezer szónál, ezért célszerű jól megválasztott képekkel és videókkal illusztrálni mindazt, amit el kívánsz mondani egy témáról, vagy az értékesíteni kívántakról. 

Szükség van még szövegírókra?

A szövegírással kapcsolatban már felmerültek olyan kétségek is, hogy a jövőben a mesterséges intelligencia átveheti a kreatív szövegírók munkáját. A gyakorlatban azonban egyelőre igenis nagy szükség van a hasznos, informatív tartalmakra, amelyek egyúttal élvezetes olvasmányként is szolgálnak. A stilisztikát és a célközönség sajátosságait figyelembe vevő írásmódot aligha várhatjuk el az IT jelentette lehetőségektől. 

Írni mindenki tud – szokták mondani. A tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy jól írni egy egészen más kategória. Ez az, ami odaszögezi az olvasót a monitorhoz. A rohanó világban már igen nehéz megragadni a figyelmet, és azt is többször meggondolja az ember, hogy végigolvasson-e egy cikket. A stílusbeli sajátosságoknak, az íróra jellemző egyediségnek köszönhetően szavaz bizalmat az olvasó egy-egy tartalomnak.

Írta: mai marketing

CIKKAJÁNLÓ
- Hirdetés -spot_imgspot_img

TÖLTSD LE MOST!

spot_img

Legolvasottabb